• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Bluestep komplettering

Pinnen303

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
23 Januari 2014
Meddelanden
5
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Fick precis besked från Bluestep att jag fått ett lån beviljat men att de vill ha kompletteringar. De vill dels ha senaste lönespecen men även kontoutdrag från de senaste 60 dagarna. Frågade dem vad de ska med de till och fick svaret att de vill se om det finns andra krediter som inte syns på UC.

Hur påverkar detta? Kan de skicka en bekräftelse att lånet är beviljat men sedan dra tillbaka detta om det finns ytterligare lån som de inte kunnat se?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

turnaround

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 777
Moderator
Blev medlem
10 Februari 2014
Meddelanden
2 322
Mottagna reaktioner
821
Poäng
777
Ja, det kan de. Om de kommer göra det är en annan fråga, beror på hur mycket det handlar om antar jag.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Får man fråga vad du hade för förutsättningar Pinnen? Inkomst, förfrågningar hos UC, anmärkningar osv?
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 10 087
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 828
Mottagna reaktioner
13 072
Poäng
10 087
Givetvis kan dom ändra om de uppgifter du lämnat angående dina skulder mm vid ansökningstillfället visat sig vara felaktiga..
 

Rembrandt

Kunnig medlem
Poäng: 227
Blev medlem
2 Juli 2014
Meddelanden
269
Mottagna reaktioner
79
Poäng
227
Mig ringde de upp efter att jag skickat in, och de ville få igenom alla utbetalningar till långbolag. Var tvungen att nämna de 13 sms lånebolag( utöver de blancolån som syntes i UC) jag hade då, fick lånet ändå. :)
 

Rob78

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
3 Mars 2015
Meddelanden
6
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Jag skulle också gärna vilja veta förutsättningarna för att få lån hos bluestep, har hört att de är jättesvåra?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp